onsdag den 29. september 2010

Armidale

Onsdag morgen forlod vi dejlige varme Coffs Habour for at kører mod Hunters Valley, hvor vi skal møde leif og Kaye torsdag, undervejs havde vi besluttet at overnatte i:

Armidale, with its unique blend of culture, state of the art technology, educational diversity and natural beauty is a city offering everything worth living for. Armidale is situated half way between Sydney and Brisbane and only two hours from the coast, it enjoys a warm summer, tones of amber during the autumn, a crisp winter and an exhilarating spring.

Vi kørte ind i landet og havde en fantastisk køn tur på waterfall ruten, op og ned og det var ikke sådan at naboen lige boede next door, der var mange kilometer imellem. Vi kom gennem mage byer både flotte og grimme. Til frokost var vi nået en by hvor der kun var en mulighed for, og jeg nåede kun at få det ene ben ind, så var jeg pludselig ikke sulten mere og de andre var heldigvis heller ikke, så sulten blev stillet med et kig og så videre mod Armidale.

Jeg er imponeret over så pænt Australierne kører, ingen kører for stærkt og der er ingen Brian´er, i morgen kører vi mod Hunters Valley og smager vin jubii :-))

 Gæt selv

Ham her prøvede febrilsk at komme væk fra os, ved at kravle op i et træ, det var han ikke så god tid, han var ikke klar over vi ikke turde komme tæt på.

Grøntstore og benzinstation in the middle of nowhere.


Vandfald


vores lille Alluna Motel, som har et  fantastisk sødt værtspar

3 kommentarer:

  1. Hej alle
    Jeg er sikker på, at I ser en masse og har det hyggeligt, nu venter jeg bare på, at I mødes med Leif og Co. det glæder jeg mig meget til at se og høre om.

    knus fra os i lille Danmark

    Martha

    SvarSlet
  2. Hej med jer derovre.
    Håber at i har nogle dejlige dage dowv under
    her går det godt med masseraf blæst det var alt for denne gang vi ses snart.

    mange hilsner fra Inger og Kjeld.

    ps.hils børn og barnebarn

    SvarSlet
  3. Hej alle sammen.
    Vi håber i nyder det og i alle har det godt. Det er ret underligt, at i er så langt væk fra os.
    Vi ser frem til når i kommer hjem igen og hører om alle de oplevelser i har haft. Tak for postkortet fra Maria og Vanessa.
    Hilsen os fra Næstved

    SvarSlet